Pénügyi-számviteli ügyintéző tanfolyam

E-000048/2013/A013 | OKJ 54 344 01

A képzés részletei:

Képzés előfeltétele: 

Iskolai előképzettség: Érettségi végzettség

Szakmai modulok:

Gazdálkodási alaptevékenység ellátása, Gazdálkodási feladatok ellátása, Könyvelés számítógépen, Könyvvezetés és beszámolókészítés feladatai, Vállalkozásfinanszírozási és adózási feladatok, Projektfinanszírozás, Projektfolyamatok követése, Foglalkoztatás I.-II.

A szakképesítés munkaterületének rövid leírása:

A pénzügyi-számviteli ügyintéző alkalmas a vállalkozások működésével összefüggő számviteli és pénzügyi feladatok elvégzésében való közreműködésre, részfeladatok önálló elvégzésére. A vállalkozás valamennyi pénzmozgással, illetve a pénzállomány-változással összefüggő nyilvántartásait vezeti, közreműködik az egyes pénzügyi műveletek előkészítésében, lebonyolításában, elszámolásában, kezeli az ehhez kapcsolódó iratanyagokat. Működő gazdálkodó szervezeten belül előkészíti és rögzíti az adott munkahely gazdasági eseményeit a helyi számviteli szabályok szerint, a gazdasági eseményeket kontírozza, a főkönyvi és az analitikus nyilvántartásokat vezeti, könyvviteli feladásokat készít.

A szakképesítés-ráépüléssel rendelkező képes:

– közreműködni a vállalkozások alapításával, működtetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátásában

– elvégezni a bankszámlákkal kapcsolatos teendőket

– ellátni a házipénztárral kapcsolatos feladatokat

– ellátni az adókötelezettséghez kapcsolódó feladatokat

– adókötelezettségnek elektronikusan eleget tenni

– közreműködni a vállalkozásfinanszírozási feladatokban

– részt venni a befektetési döntések előkészítésében

– pénz- és hitelműveletekkel kapcsolatos ügyintézést végezni

– könyvelési feladatokat ellátni

– értékesítéssel kapcsolatos feladatokat ellátni

– vezetni az analitikus nyilvántartásokat

– elszámolni a termelési költségeket

– közreműködni a különféle szabályzatok elkészítésében

– közreműködni a mérleg és az eredménykimutatás összeállításában

– számítógépes programcsomagokat használni

– irodai szoftvereket használni,

– közreműködni a projektek pénzügyi tervezésében, végrehajtásában és ellenőrzésében a programlezárásáig

– összegyűjteni az adatokat további feldolgozás céljából

– feladatai elvégzéséhez telefont, számítógépet, íróeszközöket, irodaszereket, naptárt, bélyegzőket, fénymásolót, scannert használni

– munkaköréhez kapcsolódó hagyományos és digitális dokumentumokat készíteni és rendszerezni, iratkezelést végezni

Az elméleti oktatások itt zajlanak:

Képzési helyszín: Budapest vagy igény esetén megfelelő létszám mellett egyéb helyszínen is.

Időtartam Képzési napok Képzési díj Vizsgadíj Jelentkezési határidő
12 hónap heti 1 keddi nap: 15:00-20:00 és kéthetente
 szombat 9:00-17:00 folyamatosan

Miért válassz minket?

  • Havi kamatmentes részletfizetési lehetőség, rejtett költségek nélkül
  • Hétvégi tanfolyam időpontok
  • Sokéves felnőttképzési tapasztalattal rendelkező elméleti szakoktatók
  • Mestervizsgával rendelkező gyakorlati oktatók
  • Angol/német/francia/olasz nyelvű EUROPASS bizonyítvány
  • Gyakorlati órák: profi tankonyhában, egészségügyi demonstrációs teremben, masszőr terem, kéz- és lábápoló gyakorlati terem az iskola épületében
  • Elméleti-, számítógép terem az iskola épületében
  • Ingyenes az első modulzáró vizsga tantárgyanként
  • Saját vizsgaszervezési engedély
  • 25 éves képzési tapasztalat
  • A képzések saját épületben valósulnak meg

Online Jelentkezés



Kapcsolat

Mobil: +36 30 575 75 30
Tel.: +36 1 251 48 78
E-mail: tanfolyam@nomina3p.hu
Székhely: 1143 Budapest, Gizella út 42-44.
Képzési helyszín, ügyfélfogadás: 1143 Bp, Gizella út 36.
Ügyfélfogadás (telefon, személyesen): H-P 8:00-16:30

Visszahívást Kérek!